Data e postimit: 2014-08-06 09:59:11
Lexime: 2361
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Peshkut të brishtë i vie era !

Vepra te ngjashme
Autori: Medina · Lloji: Tregim · Tema: plaku dhe deti
Ne këtë roman bëhet fjal per një plak që do të zë një peshkë të madhë që do ta mbroj nga peshkaqenët.Një dit ishte ne shtepi dhe shikonte detin dhe ai do që të niset menjëherë dhe u nis ai qendroi dit e net ne bark ne mes te detit per ta...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
Autori: kristina · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihmoi ata qe jane ne nevoje
nje sirene e vogel po rinte mbi nje shkemb dhe po shikonte pasqyrimin e perendimit mbi oqean.kur papritur i shkuan syte te nje peshk i vogel qe kishte goditur krahun te nje shkemb dhe nuk levizte dot .sirenes i erdhi keq per te dhe shkoi dhe ia lidhi krah...
Autori: afewte · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
SHKRIM DEDIKUAR NËNËS Nënë kur e them këtë fjalë sapo kam thënë gjithë kuptimin e kësaj jete të papërfunduar.Në krahët e tu dergjen lumenjtë e pafundëm të argjendit.Në prehërin tënd shtrihen minierat më të sigurta të planetit...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: Ambra Muça · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zemra
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të padukshme, pikërisht këtu në zemrën time. Aty nisi të rritej dicka, më saktë të mbinte dicka, pa i hedhur një farë, pa i dhënë një arsye. Aty fillo...
Autori: Alba · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dhuna.
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq , por edhe simbolizon atë çka unë do ta quaja ‘’pikë referimi jetike ‘‘ . Me kërshëri lind nevoja të shprehem për nje prej fenomeneve më t...
Autori: amarilda · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: teknologjia
Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre. Shetitjet...
Autori: Aulona Çorbaxhi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe politika ne filozofi
Shprehja e Aristotelit "Njeriu eshte kafshe politike"eshte thene ne menyre aq barbare,por qe ne te verteten e tillë eshte natyra njerezore.Ne vetvete kjo shprehje mban nje te vertete qe mund te shihet ne dy pikepamje: njeriu si kafshe(me logjike,arsyetim...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ngjarje në jetën time
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova un...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...
Autori: Klea Kasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Reflektim mbi veten time.
Dialog me sytë e shpirtit. E ulur në një stol të vogël e të vjetër pranë një trotuari nga i cili mund të shikosh qartë cdo hap të shpejtë që bëhet nën jetën monotone.Pranë meje është një lis i madh dhe një ndërtesë ...
Autori: Klea Kasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: Reflektim mbi veten time.
Dialog me sytë e shpirtit. E ulur në një stol të vogël e të vjetër pranë një trotuari nga i cili mund të shikosh qartë cdo hap të shpejtë që bëhet nën jetën monotone.Pranë meje është një lis i madh dhe një ndërtesë ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com